EU bira sigurnu hranu

 


Nakon što je uspješno provedena prošle godine, kampanja izvornog naziva #EUChooseSafeFood nastavlja se.


 


Cilj kampanje je educirati potrošače o relevantnim temama iz područja sigurnosti hrane i potaknuti ih da kritički promišljaju o svakodnevnom odabiru hrane, a odvija se dominantno kroz interakciju putem suvremenih komunikacijskih kanala. 


 


Kampanja je usmjerena na sve građane, uz dodatni fokus na građane u dobi od 25 do 45 godina, a nastojat će objasniti i kako Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) doprinosi europskom zakonodavstvu koje štiti potrošača i cijeli prehrambeni lanac.


 


U sklopu „EU bira sigurnu hranu“ prema krajnjem potrošaču komuniciraju se praktične i pristupačne informacije kako bi on mogao donositi odluke temeljene na znanosti.


 


Nositelj kampanje u Hrvatskoj je Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu a PTFOS je jedan od partnera koji podržavaju kampanju.


 


Najnovija aktivnost u okviru kampanje u RH je kratki edukativni video #ScienceCooks. Ovaj kratki video po uzoru na poznatu kulinarsku emisiju Masterchef dostupan je na engleskom jeziku uz hrvatske titlove. Detalje o aktivnosti možete naći na poveznici https://www.hapih.hr/poznati-europski-chefovi-odmjerili-snage-i-uz-pomoc-hrvatske-strucnjakinje-za-sigurnost-hrane/


 


Detaljne informacije o svim aktivnostima u okviru kampanje možete naći na web stranici  https://campaigns.efsa.europa.eu/EUChooseSafeFood/#/index-hr


 


Uključite se i vi u promicanje znanstvenim informacijama potaknutih odabira hrane!